نبض زندگی ماعلینبض زندگی ماعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

علی فرشته کوچک خانه ما

حوصلمون سر رفته

1391/4/22 0:14
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه که تو وبلاگت مطلب نذاشتم هوا حسابی گرم شده وو من و تو هم حسابی خسته شدیم

البته تو هر جور شده خودتو سرگرم میکنی مثلا همین الان دمبایی برداشتی و داری

مورچه های بیچاره رو قتل عام میکنی niniweblog.comنکککککننننننن

یا میری قیچی بر میداری و کاغذ تیکه میکنی و همه جا میریزی....

یا کلی از اسباب بازیهاتو یا میندازی بشت تختت یا بشت مبل بعد هم داد میزنی مامان بیا درش بیارررر

یا مثل یه قهرمان میری رو موتورت میایستی و از اونجا خودتو میندازی رو مبل چه حس خوبی بهت دست میده قهرمان کوچولوی منniniweblog.com

گل من آرزوهای بزرگی برات دارم که عاقبت بخیریت از همه مهمتره..و تمام نگرانیم تویی

اینقدر معصومی که بعضی وقتا دلم میخواد بزرگ نمیشدی و همینجوری میومدی و تو بغلم مینشستی و سرتو محکم میذاشتی رو قلبمniniweblog.com

دیروز رفتیم عکاسی و تو کلی عکس خوشگل گرفتی که بعدا میذارم ..اخه چند روز دیگه

تولدته ومن میخواستم عکست برای تولدت آماده باشه کلی برنامه دارم برات 

کلی چیزا رو الان یادم نمیاد که بنویسم بعدا این کارو میکنم شیرین

اینم دو تا عکس پرتقالی:

قربون مدل پرتقال خوردنت برم ولی زشته ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثر
16 تیر 91 16:59
سلام خوبین امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه چه خبر از شهر ما میدونم جز هوای گرم خبری نیست علی جونم که دیگه تولدش نزدیکه نکنه حرفت یادت بره عکس ها شو واسمون بگذاری ببینیم