نبض زندگی ماعلینبض زندگی ماعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

علی فرشته کوچک خانه ما

عمر من عزیز من نفس من تولدت مبارک

1391/4/30 2:48
نویسنده : مامانی
487 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

 

                           نازنینم تمام دلیل زندگیم تولد سه سالگیت مبارک       

من از ته قلبم تولدتو تبریک میگم و برات آرزوی عمر با عزت و همراه با بندگی خدا میکنم

                                      

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
30 تیر 91 10:55
تولد تولد تولدت مبارک صدو بیست ساله شی
مامان زهرا
30 تیر 91 10:56
خوشحالیم که شما هم جزو دوستان نی نی وبلاگی هستید به جمع دوستان خوش آمدید
خاله الهه
7 مرداد 91 14:38
دس دس دس کلیلیلیلیییییی هووووووووووووووووووووووووووووو تولدت مبارک نینی قشنگم چه عکسای خوشگلی گرفتیاااا یادش بخیر وقتی تازه به دنیا اومده بودی تا صبح با مامانت بیدار بودیم