نبض زندگی ماعلینبض زندگی ماعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

علی فرشته کوچک خانه ما

من اگه نباشم

1391/2/27 11:38
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

من نباشم کی تو رویا موهاتو ناز میکنه

کی با بالای شکسته با تو پرواز میکنه

راست بگومن که نباشم اخمای پیشونیتو

کی میاد با حوصله دونه دونه باز میکنه

من نباشم کی میاد ناز نگاتو میخره

کی میاد دنبال تو تو رو تا خورشید میبره

کی میگه حقا همیشه با توئه

واسه خاطر تو جون میده پشت پنجره

                             من اگه نباشم کی واسه همیشه تورو میپرسته

                             کی برات میمیره کی نمیشه خسته

                           کی تو رو میذاره روی دوتا چشماش

                            کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

                          من اگه نباشم....من اگه نباشم

من نباشم کی برات قصه میگه تا بخوابی

کی میاد سراغ رویات تو شبای مهتابی

کی بیداره تا تو خوابت ببره

کی قایم میشه توی ابرا تا که راحت بتابی

                           من اگه نباشم کی واسه همیشه تو رو میپرسته

                           کی برات میمیره کی نمیشه خسته

                          کی تو رو میذاره روی دو تا چشماش

                         کی اگه نباشی میگیره نفسهاش

                      من اگه نباشم......من اگه نباشم

          علی جونم این شعرو خودم همیشه با آهنگ برات میخوندم    

الان هم نصف شبه و تو داری منو حرص میدی آخه داری دستتو میکنی تو لیوان آب و میکشی رو صفحه لپ تاپ ........به قول خودت داری کثافتی میکنی   شکلکهای مژی جوووووون  

 

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)