نبض زندگی ماعلینبض زندگی ماعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

علی فرشته کوچک خانه ما

باید وسط هفته بیایی آقا دیریست که جمعه های ما تعطیل است

1391/4/22 0:36
نویسنده : مامانی
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام اي آقا
شبتان مهتابي... 

روز ميلاد شما در پيش است...

عرض تبريك آقا...
و كمي بي تابي...

چشم عالم به دقايق نگران خواهد شد!
كوچه ها منتظرند...

دشت ها حوصله سبزه ندارند دگر...

پس چرا دير آقا؟!
اي نفس ها به فداي كف نعلين شما!
اندكي تند قدم برداريد...

IMG4UP

دیرزمانیست که دلم به زخم دشنه های فراق خو گرفته است

دیرزمانیست که کویر تشنه دلم در حسرت یک نگاه باران خورده اوست

من در عطش عروج میسوزم و دل غمزده ام آرزوی آزادی میکند

یحیی کجاست تا خون گلویم را برای آبیاری زیتون های بهشتی بخواهذ؟

ادریس کجاست تا مرا از همهمه این خیابانهای شلوغ به سکوت سبز ملکوت بخواند؟

دلم مثل هوای پاییز گرفته است چقدر باید اشک بریزم؟

چقدر باید مثل کویر سرگردان جاده ها باشم؟

چقدر باید در فراق بمانم در فراق روی تو؟

مرا تا دیر نشده است فراموش مکن.....

                                        niniweblog.com  

کارنامه ام

پراز تقلب و گناه

خط خطی سیاه

هیچ وقت درسخوان نبوده ام ولی

درشب تولدت

مثل کاج

توی طاق نصرت محله کار کرده ام

شاخه های خشک داربست را

بهار کرده ام


*
راستی دو روز قبل

سرزده به خانه همکلاسی ام سری زدی

ولی چرا

به خانه حقیر من نیامدی؟

رد شدم ؟قبول

ولی به من بگو

کی به من اجازه عبور میدهی؟

راستی اگر ببینمت

به من هرچه خواستم میدهی؟               

کارنامه مرا به دست راستم میدهی؟

نا امید نیستم ولی به خاطر خدا

از کنار نمره های زیر ده عبور کن

ای عصاره گل محمدی!

فصل امتحان سخت ما ظهور کن!

     niniweblog.com

                                     

من برای آمدنت  ای تک سوار گل دل را پر پر

قران به سر  گرفته فریاد کنان  باز نوحه سر می کنم

اشک چشمم اگر کم است برایت دلم را آب میکنم .

خدا کند که بیایی

      فردا تولد آقای خوبیهاست پسر کوچولوی من گر چه تو هیچ آشنایی با ایشون نداری

اما من میدونم که تو با قلب کوچیک و پاکت بیشتر از من و دیگران آقا رو درک میکنی

  من دلم تنگه 

امسال بیشتر از همیشه نمیدونم شاید تازه دارم میفهمم که نبودن ایشون چقدر سخته

من آرزو میکنم که هر چه زودتر فرج از راه برسه و تمام مشکلات حل بشه

من از ته دلم از خدا میخوام که تو جزء یاران ایشون باشی

نمیدونم چرا اینقدر دلگیرم و بغض امانمو بریده شاید به خاطر چیزایی باشه

که دور و برم میبینم و نگرانیهایی که برای تو دارم

همش اخبار جنگ و فقر و فحشا به گوشم میخوره آقا پس کی خبر ظهورت میاد؟

آقا پس کی بانگ انا المهدی از کعبه بلند میشه؟

چقدر باید در حسرت بمانم؟در حسرت روی تو !

                            مرا تا دیر نشده است فراموش نکن....

                         

آپلود سنتر عكس رايگان

 شد بسته در هر دو جهان، از بس كه...
خشكيد زمين و آسمان، از بس كه...
بد نيست اگر كمي خجالت بكشيم
خون شد دل صاحب‌الزّمان، از بس كه...؟

 IMG4UP

باسلام اي آقا
شبتان مهتابي...

روز ميلاد شما در پيش است...

عرض تبريك آقا...
و كمي بي تابي...

چشم عالم به دقايق نگران خواهد شد!
كوچه ها منتظرند...

دشت ها حوصله سبزه ندارند دگر...

پس چرا دير آقا؟!
اي نفس ها به فداي كف نعلين شما!
اندكي تند قدم برداريد...

 IMG4UP

تقصير من است اينكه، كم مي آيي

هر گاه شدم اسير غم مي آيي

اين جمعه و جمعه هاي ديگر حرف است

آدم بشوم ، سه شنبه هم مي آيي . . .

آپلود سنتر عكس رايگان

 هر چند كه دير يادمان افتاده ست

اينكه تو نيامدي دليلش ساده ست

ما تا سر كوچه آب و جارو كرديم

گفتيم بيا جهان ما آماده ست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محدثه
14 تیر 91 13:16
سلام میلاد حجت خدا، دوازدهمین ساغر الهی بر شما مبارک باد
مامان علي خوشتيپ
15 تیر 91 15:13
ميلادمنجي عالم بشريت مبارك باد آشپزخونه مجازي مامانها افتتاح شد مامان كدبانو خوشحال ميشيم از حضورتون در وبلاگ مامانهاي آشپز
مامان کوثر
16 تیر 91 17:01
سلام خیلی قشنگ بودن شعر ها الهی که زودتر آقا بیا دلمون از همه چی پوسیده و خسته است روز ها رو بی مصرف داریم میگذرونیم به امید ظهور