نبض زندگی ماعلینبض زندگی ماعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

علی فرشته کوچک خانه ما

بدون عنوان

1391/2/8 0:01
نویسنده : مامانی
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم....ساعت ١ شبه و تو بعد از کلی شیطونی تو ماشین خوابت برد وقتی تو خوابی من دلم میگیره انگار یه چیزی گم کردم قرار بود امروز بریم بندر عباس ولی چون بابا عطا مریض شد نرفتیم تو هم کلی گریه کردی که بریم دریا و....ولی مثل همیشه خیلی زود آروم شدی

خوب خوب بهترین من

              نام تو مرا همیشه مست میکند

                    بهتر از شراب

                              بهتر از تمام شعرهای ناب

نام تو اگرچه بهترین سرود زندگیست

           من تورا به خلوت خدایی خیال خود

                  بهترین بهترین من خطاب میکنم

                        بهترین بهترین من

                                           

niniweblog.com

 عکسای علی در ادامه مطلب

قربون ژستت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)