نبض زندگی ماعلینبض زندگی ماعلی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

علی فرشته کوچک خانه ما

به دنیای پاکت درود

1392/4/7 1:51
نویسنده : مامانی
527 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم میدونم تو نوشتن وبلاگت خیلی تنبلی کردم اما میخواستم وبلاگت خیلی شلوغ نشه تا تو بعدا حوصله خوندنشو داشته باشی

الان که مینویسم شب از نیمه گذشته و تو در حال خوابیدنی البته تو بغل بابایی!!!

دیگه کلی مستقل شدی میری برام سوپر مارکت در خونه و خرید میکنی البته من یا بابا دم در میاستیم چون خونمون رو به خیابون اصلیه من میترسم تو یهو بری تو خیابون

برای اولین بار بردمت دارالقرآن بار اول با کمال تعجب از بابا به راحتی جدا شدی و رفتی و تا پایان کلاس هم گریه نکردی که من کلی ذوق کردم اما بار دوم که با مادر رفته بودی بعد از نیم ساعت زده بودی زیر گریه از اونجا به من زنگ زدن که تو داری گریه میکنی و گوشی رو بهت دادن و تو گریه میکردی وای که من چه حالی شدم خودمم کلاس بودم وبابا هم سر کار بود و باباعطا اومده بود دنبالت.دیگه حاضر نشدی بری ولی وقتی فهمیدی زهرا میاد به هوای اون رفتی

یکم شیطون شدی همه جا رو به هم میریزی طوری که من تمام روز مشغول جمع کردن وسائل توام

خیلی چیزای دیگه میخواستم بنویسم که یادم نمیاد فقط بدون که من با تمام وجود میپرستمت چند روز پیش بهم گفتی مامان برام یه خواهر بیار صورتی باشه ها!!!!!!به دنیای پاکت درود نازنینم

یه روز که مامان در حال سبزی پاک کردن بود چشمش به یه موجود ناز افتاذ که یه روز تمام علی آقا رو سرگرم کرد یه حلزون قشنگ که علی جون بهش میگفت گری!

اینم چندتا تصویر از خمیر بازی علی و مامانش(مامان هنرمندی داریاااا)

    اینم چندتا مار قشنگ با چشمای قلمبه که دسترنج گل پسره:

اینم چندتا از نقاشی های علی آقا داوینچی!!

این مثلا کفشدوزکه اما بیشتر شبیه سوسکه!!!

 

من فدای تو به جای همه گلها تو بخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
30 تیر 92 3:10
عربرم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد 120 ساله شی گلم
لاله
30 تیر 92 11:05
علی جان تولدت مبارک عزیزم
مامان فافا
30 تیر 92 16:39
عزیزم تولدت مبارک اسمت خیییییییییلی قشنگه